HR Development Manager, Business & NLP Coach
Ονομάζομαι Βίκη Χαρίτου και ξεκίνησα να εργάζομαι από το 1998, μόλις ολοκλήρωσα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στο University of Reading στην Αγγλία επάνω στο Banking & Finance.
Μετά από 9 έτη εργασίας στις Τράπεζες Eurobank και HSBC, συνειδητοποίησα ότι αυτό που με έκανε πολύ πιο παραγωγική κι ευτυχισμένη, ήταν η ενασχόλησή μου με τους ανθρώπους και η υποστήριξή μου στην ανάπτυξή τους.
Από το 2007 που μεταφέρθηκα στο τμήμα HR της HSBC BANK, ασχολούμαι με θέματα Training & Development έως σήμερα, έχοντας στο μεταξύ περάσει από άλλες εταιρείες, ΜΚΟ και Συμβουλευτικές.
Παράλληλα έχω παρακολουθήσει πιστοποιημένα προγράμματα σε Executive Coaching & Organizational Behaviour, Θετική Ψυχολογία και NLP Practicioner Certification από το Santa Cruz University California.
Μέσα στα χρόνια αυτά, έγινα 2 φορές μητέρα, χρειάστηκε να επανασυστήσω τον εαυτό μου στην αγορά μετά από μερική αποχή, χρειάστηκε να ρισκάρω αναλαμβάνοντας ευθύνες που δεν είχα προηγούμενη εμπειρία και να αποδείξω ότι μπορώ να τα καταφέρω ως γυναίκα επαγγελματίας, ως μητέρα και ως ενεργός πολίτης.
Ήταν όμως μία δύσκολη αλλά απαραίτητη διαδικασία για να γνωρίσω καλύτερα τον εαυτό μου και τις ικανότητές μου, να πιστέψω σε εμένα και να αντλώ ικανοποίηση κι ευτυχία μέσα από αυτό που καλούμαι να κάνω.
Άρθρα μου σχετικά με προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη, δημοσιεύονται σε sites και blogs.