Αλεξάνδρα Βαρλά – Senior Associate, Zoulovits-Kontogeorgou Law Firm
Η Αλεξάνδρα είναι μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών. Είναι απόφοιτος των Εκπαιδευτηρίων Δούκα και πτυχιούχος της Νομικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου “LLM International Business Law” από το Queen Mary University of London.
Οι κύριοι τομείς δραστηριότητάς της περιλαμβάνουν το δίκαιο ηλεκτρονικού εμπορίου και την προστασία προσωπικών δεδομένων, τη διανοητική ιδιοκτησία και τον αθέμιτο ανταγωνισμό, το εταιρικό και το εμπορικό δίκαιο.
Η Αλεξάνδρα έχει εμπειρία στο νομικό πλαίσιο και στις θεμελιώδεις αρχές που διέπουν την προστασία της ιδιωτικότητας και των προσωπικών δεδομένων και παρέχει εξειδικευμένες νομικές συμβουλές σε ένα ευρύ φάσμα ηλεκτρονικών συναλλαγών (συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, της σύνταξης των όρων χρήσης και της πολιτικής απορρήτου κ.λπ.). Επιπρόσθετα συμβουλεύει τους πελάτες για ζητήματα διανοητικής ιδιοκτησίας και αθέμιτου ανταγωνισμού και χειρίζεται πολύπλοκα νομικά ζητήματα που ανακύπτουν από την εφαρμογή της διανοητικής ιδιοκτησίας και του εμπορικού δικαίου στις δημιουργικές βιομηχανίες.
Επίσης, χειρίζεται ένα ευρύ φάσμα υποθέσεων σχετικά με την ίδρυση και τη σύσταση εταιρειών, τις εμπορικές συμφωνίες, τις κοινοπραξίες και την κανονιστική συμμόρφωση και έχει σημαντική εμπειρία στα online τυχερά παιχνίδια και τα στοιχήματα, έχοντας διεξάγει εκτενή έρευνα σχετικά με το αδειοδοτικό καθεστώς για τις εταιρείες τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα.
Η Αλεξάνδρα συνδιοργάνωσε το 1ο, 2ο και 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο για το Δίκαιο, τη Μόδα και την Επιχειρηματικότητα με την ονομασία "Fashioning the Law: Design - Protect - Trade - Mediate", είναι συνιδρύτρια του Fashion Law and Business Association και διατηρεί τη θέση του Συντονιστή Αποφοίτων για την Ελλάδα από το Queen Mary University του Λονδίνου.
Δημοσιεύσεις:
«Αισθητική Λειτουργικότητα και Χρώμα στη Μόδα» - ΔΙΜΕΕ (DIMEE) Vol. 3/2015 (σελ. 382)
"Δένοντας τον Κόμπο»: Η Υπόθεση της Bottega Veneta και άλλα Εξωτικά Σήματα" - ΔΙΜΕΕ (DIMEE) Vol. 2/2016 (σελ. 196)
«Το σήμα ως ουσιώδες συστατικό του brand management στη βιομηχανία της μόδας και της πολυτέλειας» - ΔΙΜΕΕ (DIMEE) Vol. 1/2018 (σελ. 38)